Σύμφωνα με τις συστάσεις του κατασκευαστή του οχήματος, συνιστάται γενικά η πίεση των ελαστικών να είναι από 28 έως 32 psi.
Απόκλιση 10% στην πίεση των ελαστικών, δεν προκαλεί τόσο μεγάλα προβλήματα, αλλά εάν υπερβεί το 10%, παρατηρούνται φαινόμενα ακανόνιστης φθοράς.
Ο ρυθμός φθοράς είναι 1,5 φορές μεγαλύτερος όταν η πίεση είναι πάνω από 10% από το κανονικό, και όταν η απόκλιση της πίεσης του ελαστικού υπερβαίνει το 30%, η φθορά είναι μεγαλύτερη και πιο γρήγορη.
Όταν η πίεση του ελαστικού είναι υπερβολική, η φθορά επικεντρώνεται στο κεντρικό τμήμα του πέλματος. Ως αποτέλεσμα, η απορρόφηση κραδασμών μειώνεται και η άνεση του επιβάτη φτάνει σε δυσάρεστο επίπεδο κατά την διάρκεια της οδήγησης.
Όταν η πίεση του ελαστικού είναι ανεπαρκής, η πίεση ασκείται στα άκρα του πέλματος και έτσι στα σημεία αυτά η φθορά ειναι μεγάλη. Επιπλέον, σε υψηλές ταχύτητες μετακίνησης, το επίπεδο κόπωσης του ελαστικού αυξάνεται λόγω επαναλαμβανόμενης υπερβολικής έκτασης και συστολής του πέλματος, με αποτέλεσμα την επιτάχυνση της ρήξης του υλικού.