Είναι σχεδόν αδύνατο να αποκατασταθεί η βλάβη όταν ένα ελαστικό είναι κατασκευασμένο από σειρά τελικών προϊόντων, και όχι από συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων. Μόνη μέθοδος επισκευής ενός ελαστικού είναι να γεμίσει ένα κενό όταν εμφανιστεί η οπή.

Ωστόσο, είναι δύσκολο να θεωρηθεί αυτή η μέθοδος ως τέλειο μέτρο δεδομένου ότι πρέπει να εξεταστεί κατά πόσο η οπή μπορεί να επισκευαστεί ανάλογα με το σημείο και το μέγεθος που έχει υποστεί την βλάβη.Ακόμη και με τέτοιου τύπου επισκευή ένα ελαστικό δεν παρέχει την τέλεια ασφάλεια όπως ένα καινούργιο.

Σχέση μεταξύ επισκευής και ασφάλειας

Ένα ελαστικό που κινείται περιστροφικά σε υψηλή ταχύτητα με πλήρη αέρα είναι εύκολο να τρυπήσει από ένα καρφί ή μια κοφτερή πέτρα. Είναι επικίνδυνο εάν στο νέο ελαστικό, η φθορά του πέλματος δεν είναι τόσο σοβαρή, αλλά η οπή είναι αρκετά μεγάλη. Ωστόσο, πρέπει να εξετάσει την επίδραση της διάτρησης του ελαστικού σε σχέση με την ασφάλεια πριν γίνει η επισκευή του.

Ένα ελαστικό που κόπηκε μία φορά δεν καλύπτεται από την εγγύηση ποιότητας του κατασκευαστή.

Η εμφάνιση μιας οπής, καθώς και ο αέρας που διαρρέει από αυτήν, είναι μάρτυρας ότι η αντοχή του χάλυβα καθώς και η επιφάνεια του καουτσούκ είναι κατεστραμμένη.

Το προϊόν προστέθηκε στη σύγκριση.