ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Την 1η Νοεμβρίου 2012, τέθηκε σε ισχύ ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης 1222/2009 σχετικά με τις απαιτήσεις σήμανσης για τα ελαστικά αυτοκινήτων.

Η σήμανση των ελαστικών επισώτρων ισχύει για όλα τα νέα ελαστικά που παρήχθησαν μετά την 1η Ιουλίου 2012, με σκοπό να αναγνωρίζει ο καταναλωτής τα τρία σημαντικότερα χαρακτηριστικά και να διευκολύνεται η διαδικασία σύγκρισης:

α) Πρόσφυση στο βρεγμένο,

β) Κατανάλωση καυσίμου και

γ) Εξωτερικός θόρυβος.

Βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Δείκτες κατανάλωσης ανά 100 km με μέση κατανάλωση 6.6l. Όπου Α μειωμένη και G αυξημένη κατανάλωση.

Η οικονομία του καυσίμου εξαρτάται καθοριστικά από το όχημα και τις συνθήκες οδήγησης. Εάν ένα όχημα είναι εξοπλισμένο με ελαστικά της κατηγορίας Α σε σχέση με την κατηγορία G, τότε είναι δυνατή μία μείωση στην κατανάλωση καυσίμου έως και 7,5%. Στα επαγγελματικά οχήματα μπορεί η μείωση να είναι υψηλότερη.

Πρόσφυση σε βρεγμένο

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Απόσταση πέδησης με 80>0 km/h. Όπου Α μικρότερη απόσταση πέδησης

Η απόσταση φρεναρίσματος εξαρτάται αποκλειστικά από το όχημα και τις συνθήκες οδήγησης. Στη περίπτωση πλήρους φρεναρίσματος, η απόσταση πέδησης όταν ο εξοπλισμός του οχήματος είναι με ελαστικά κατηγορίας Α σε σχέση με τη κατηγορία G, μπορεί να μειωθεί έως και 30%. Στη περίπτωση ενός “απλού” επιβατικού αυτοκινήτου με ταχύτητα 80km/h, η απόσταση φρεναρίσματος σε ένα μέσο οδόστρωμα μπορεί να φτάσει έως 18 μέτρα.

Εξωτερικός θόρυβος κύλισης

Απεικονίζει την τιμή του εξωτερικού θορύβου κύλισης του ελαστικού σε ντεσιμπέλ. Στη περίπτωση αυτή λαμβάνεται υπόψη ότι ο εξωτερικός θόρυβος ενός οχήματος δεν συσχετίζεται με το θόρυβο στο εσωτερικό του οχήματος.

Το εικονόγραμμα με τις τρεις μαύρες μπάρες σημαίνει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης είναι σύμφωνος με τις τιμές που έχει ορίσει η Ε.Ε. και ισχύουν έως το 2016.

Δύο μαύρες μπάρες δείχνουν ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού είναι μικρότερος ή ίσος με 3 dB από τις τιμές που έχει ορίσει η Ε.Ε. και ισχύουν από το 2016.

Μία μαύρη μπάρα υποδεικνύει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού είναι χαμηλότερος περισσότερο απο 3 dB από τις τιμές που έχει ορίσει η E.E. και ισχύουν από το 2016.

Το προϊόν προστέθηκε στη σύγκριση.